Arlanda is not the shit!!

Va dryga folk är. Haha, stockholmare asså. I tullen i inchecket.. jaa, överallt. Skit samma. Nu är jag på väg. Lite nojjigt bara för folket jag ske ner å möta upp har inte på telefonen. Hmm, haha.. Jaja-.. får la säkert tag på dem när jag landar om 12 timmar får jag hoppas. Nyss tryckt i mig en clubsandvich. Satans god den var. Dyr me :/ 

Shit asså.. Jag har träffat en pärla. Han heter Micke Weinstock. Han är en helt underbart störtskön  människa asså. I FUCKING LÖÖÖV HIM !!! Vi vakna i morse i den knakande bäddsoffan efter 2 (?) timmars sömn. Inte ens det tror jag då det bedrevs andra aktiviteter på loftet.. :p
I vilket fall.. Kim & Robin var totalt analt omöjliga att väcka i morse. Så Ulle har inte sagt hejdå till dessa två varelser och känner att det inte är så noga heller om de tycker att sova är bättre än att följa Ulle till centralen i en stad där hon inte ens hittar sina skor. Tack mina vänner. TACK! Micke, min räddare i nöden var så snäll istället. Världens stöörsta tack till honom. ELOGE! Så rolig me. Jag vill vara han, eller iaf ha han som nallebjörn som man kan släpa runt på jämt. He made me happiiii. Happelii!

Måste gå ombord på planet nu. Ohh vad jag kommer totalsomna. Hjälp vad skönt. Pratat me de sista i telefon me. lots of love!

Kilar nu. Ha det gött haaaaaaaaaaaaaaaaj allihopa- Lär väl bli en blogg eller 5 under tiden. Pyssel!

Kommentarer
Postat av: Robin

Fölåt! =(



Jag är sämst i hela världen jag vet.

Usch usch usch!

Du skulle bitit och dragit mig i håret tills jag vaknade!



Fölåt!

2008-12-27 @ 21:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0