kan ni hajja??

Klockan ar tva pa dagen har pa phi phi.. kom in till hamn for en timme sedan och vart ute sen halv 8 i morse pa baten. Eftersom jag inte skulle dyka, ALLA tjatade att jag skulle men jag sa nix, sa snorklade jag. Med Martin. Den hetaste hunken har pa phi phi.. =) Han hade sin "lediga" dag men var tvungen att viga den till mig da jag inte hade en mojlighet att snorkla sjalv.. Lite tjaskigt kanske men gooodie for me!! Rolig som fan me. Skansk. Alla har nere e skaningar (=
FORENA SKANE MED DANMARK!!
Sa iallafall.. forsta stoppet.. Alla dykare med all utrustning ner i vatten. Och sen vi. Lagga varldens loska i cyklopet och sen pa med simtassarna for att sedan kila ner i den 29 (!!) gradiga vattnet.. och ivag. SAAAA mycket fina fiskar. Haftiga koraller och HAJAR!!!
Forst var det inga men sa visade min klippa Martin vagen langre bort. Ohh dar var en!! Och dar med. 3 styckna var bara ngrameter under oss. Han galningen fridyker ju sa jag flot runt dar uppe sjalv medans han glassade runt nere bland hajarna och alla andra tokigt granna djur..
Sa upp pa baten efter en 45 minuter ca.. At mat med alla och sen vidare till nasta stalle.
WOW WOW!!!
Pa med dyktassar och grejer igen och plums ner!! Till ett stalle som absolut inte hade lika fina koraller och sant men fiskarna var coola. Och  dar... DAAAAR!!! Martin pekar nerat.. En bit bort. En STOR haj. Och sen en dar en dar och en dar. Overallt var dom. Och vi 2. Latt en av de haftigaste stunderna i mitt liv. En ganska lang gang hade vi 10 styckna i olika storlekar under oss. MAXAD KANSLA!!!
Sa forsvinner han igen pa ett litet fridyk och Ulle blev helt alone igen. Och da givetvis ser jag bara ngra meter under mig en skitstor haj. De haller oftast till nastan helt nere pa botten men inte denna. Nene, han skulle ju givetvis lagga sig mellan botten och mig. Lite smapanik men sjuuuuukt coolt!!!
Yeah yeah.. Nu blir det en dusch. Sen massage och sen ska jag val ut och dricka en ol tanke jag, JAG av alla. OL.. Hm... jamenvisst. Men inte vilken ol som helst utan Singha med lime i. Jag som inte ens dricker corona med lime i hemma.

Det tar sig om man sager sa. Pa mandag ar det hemgang pa bade gott och ont. Sakna nissarna hemma men shit, jag har foralskat mig i denna on. Vill stanna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0