kommer mer sen.

ja jag tankte nu nar jag satt pa moppen pa vag till internet att jag skulle ta och skirva om allt kul och okul som hant under den gangna veckan men jag orkar inte helt enkelt. ni far sta ut ett tag till och da lar det blir varldens langsta blogg. Det er lite halv smajpbbigt att lasa om man inte har de riktigt bokstavarna. Inte jobbigt att skriva absolut inte men ahh som sagt. Sitter pa dagarna och kommer pa saker att skriva om jamt men det blir liksom inte av. Skriver lite i mitt block pa morgonkvisten utanfor min bungalow. Utan skriva ingen ulle..

Men jag har det iallafall sjukt bra. Visst det regnar mest sa man kommer ju inte komma hem som en pepparkaka precis men det e lugnt. Har tank maaaaaaaassor har nere och vet lite mer vad jag vill nu nar jag kommer hem. Kanns bra bra bra...

Saknar folket hemma. Mikis Sandra Lucas Hani Tina och resten av alla olika fol man hanger pung med. Far ju inte glomma att man har flera veckor att ta igen med Herr Nowak & Herr Gargo. Kommer bli riktigt javla roligt!!!

Nu ska jag hojja vidare pa moppen min. Sa So long sa lange mina vanner..

En liiiiten pyttehalsning till Nicklas, odagornas odaga, som alltid vill ha en tarning med i spelet i mina bloggar. Hej hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0