Tvätt & pepparkaksbak.

Här sitter jag nu. Med tights linne halsduk & tjocktröja. Ser ut som en mupp men jag är lite halvmuppig så det gör inget. Håller på att tvätta också. Hade inte så mycket att slänga in för det mest hade jag redan fått tvättat nere i Thailandet.. Så skönt. Kunde det inte vart så sjukt billigt här hemma med. 150 bath för 3 kilo tvätt liksom. Och då var detta på resortet vi bodde. Kan göra det mycket billigare. Nog om detta helt ointressanta fenomen.
Solstrålen Cattis har vart förbi idag med. Lånade ett gäng filmer som hon skulle hem och kolla på nerkrupen i soffan. Låter inte helt fel. Önskade att jag hade ro till det med. Men icke. Jag tänker och analyserar för mycket.. That´s it. Måste sysselsätta mig. Det ska jag göra ikväll.. Hem till Johan och baka pepparkakor och kolla på film. Han ringde som en räddare i nöden för en stund sedan och kolla om jag hade några planer.. Jag hade ju redan vart och köpt min pepparkaksdeg så det e ju bara att ta den med hem till honom. Leka med Balder också. Sötevovven. Ta med lite gotta till honom med!!

Igår var jag på Victoria. Det är inte så ovanligt. Hände inget speciellt där men alltid lika trevligt. Jag gillar oss som hänger där. Vi bara är. Fast igår var jag sååå trött. Usch, ögonen gick i kors! Kanske inte så konstigt då jag bara sovit 3 timmar sen jag landade på landvetter kl 23.30 på måndagskvällen. JETLAG. Vem kom på den dumma idén liksom och ha olika tider på olika ställen. Ingen bra sak! Så tack Tina Emil Nicklas och även Elle som följde med igår. Det uppskattades! Får ta det snart igen då Ulle e på topp igen!

Jag var ute på dan igår och åt lunch med Peter. My brother from another mother.

störst ciao ciao!


Nu måste jag kila ner i tvättstugan för att hämta min tvätt. Sen kommer jag hit igen och knaprar ihop en summering över de senaste 2 veckorna i Thailand. Hej så länge!!


denna målade jag i lågstadiet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0