sista dagen i göteborg på ett tag!

Uppe tidigt. Som vanligt, bara att idag har jag en sjukt rolig anledning till det. Packade som en dåre igårkväll när jag kom hem från alla mina ärenden jag skulle göra. Idag kl 11.40 går nämligen tåget till Stockholm av stapeln. Fy fan va kul det ska bli! Ska upp och hälsa på Robin. Och han är galen! Riktigt galen faktiskt. Vi är rätt lika. Eller rättare sagt vi är väldigt lika. Det som skiljer oss är att han är kille & jag är tjej. Förutom att jag inte är galen.. :| Men det kanske andra tycker.
Jaja, i vilket fall. Åker upp dit. Världens snällaste Patrik jobbar på SJ och har fixat biljetter i förstaklass på tåget. Kim ska också med till Sthlm. Får inte tag på henne dock men tåget går ju inte än som sagt.
Ska förbi banken vid 10-tiden me. Sätta in lite dolares. Detta med mina små söta resväskor. Tänkte packa i en liten först men kom snabbt på att det skulle inte funka. Sen änkte jag ta den stooora väskan. Där 3 dvärgar får plats, LÄTT!! Men sen åkte jag till mormor och åt middag igår och lånade en liten väska till. Perfekt blev det. 2 små dragväskor! För er som tycker det är intressant att läsa ;P

Träffade även Otto igår. DET var höjdpunkten. Han är bäst! Och han gav mig plenty av dåligt samvete för att jag inte ska med till Hestrand på nyår. Och det blev inte bättre av av vi åkte till salongen där Sandra gjorde samma sak. Usch, vill ju vara på båda ställerna på nyår. Fy för alla! Jag ska iaf ha det sjukligt gött!
Kommer sakna Sandra & lucas på tok för mycket!!!
Så sa hej då till folken på salongen. Sen en snabbis i stan med Otto och sen bar det av till Kungälv och middag hos mormor. Den bästa mormor i hela världen! På riktigt! All kärlek till henne!!
Jag var också förbi Johans kontor igår snabbt för att hämta min klocka som jag så dumt hade glömt hos honom när vi bakade pepparkakor. Så fick man sagt hejdå till honom med! Han är snäll.

Så, nu ringde Kim också
. Möter upp henne i stan sen och så tar vi tåååååååget. Måste bara hämta ut biljetterna. Blir så bra så.
När vi kommer fram till Stockholms central idag så möter Toni upp oss. Jag jobbade med honom på Securitas här i Göteborg. Han blev överlycklig igår när jag sa att jag skulle komma upp. Woho! Ruskigt kul att träffa honom.
Sen är Christian uppe i Sthlm med. Hans tåg går hem till GBG kl 18 typ. Så hopps verkligen att vi hinner springa ikapp med honom där en stund me. Fy, saknar honom såå mycket. Vi har åkt om varandra helt sjukt.
Men men, mycket att ta ikapp med folk sen efter januari är slut.
Robin slutar jobb 16-17 idag och då träffas vi och kilar hem till honom. Och då börjar vindrickandet.
Vi ska dricka vin hela julen. Vi firar inte jul varken jag han eller Kim. Så det kan bara bli hel faderittans kul detta!

Eftersom jag pilar över till andra sidan jordklotet på lördag från Arlanda så stannar jag hos Robin tills dess. Har med mig all packning, som inte är så mycket. Det roliga är att tvillingarna vet att jag kommer ner på söndag till dem men inte syrran. Haaa, det kommer bli helt mäktigt! Hon tjatar på msn hela tiden o att jag ska komma ner, bo hos dem, och bla bla bla.. Jag säger bara att jag inte kan just nu. TADAAAH! Med en Chang i handen så kommer jag ner på Söndag morgon!! Hon kommer bli chockad! Muhehe! Åker även förstaklass direktflyg ner till Krabi. Fyttirackans va gött!

Nu är det dags för en trippeldusch. Sen ner med det sista och sen bank. Frukost också där emellan. Halleluja!

Kärlek till er mina vänner!
God jävla jul på er med stackare!



sandra ulle

Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0