Fem fingrar på pianot!

Ja, Här kommer lilla Ulle Hohojaja!! Fan va festligt. Undra hur många bloggar man har skrivit i sitt liv. Lätt en meter om man skulle skriva ut dom och lägga papprerna i en hög.
Men ingen är skriven på en såhär tuff sida, Blogg.se och allt. WOW! Blir man c-kändis nu då om mer än 3 personer läser det man skriver..??
Inte för att jag vet hur man skriver en blogg. Folk babblar om kläder, senaste läppstiftsfärgen (typ cerise eller något), vilka fotbollsspelare som slår sina fruar och vilka straff de ska ha mm.. Men inte jag. Jag, världens tyffaste bryyyd, skriver bara om mitt oerhört intressanta lilla liv. För jag skiter helt enkelt i resten. Skulle man bry sig om annat skulle man ju bli knäpp. Nee, tacka vet jag mig å mina jag. Och självklart alla stollar som förgyller min dag med sin närvaro.. eller frånvaro också för den delen.
Här ligger jag. Klockan slog precis 16.16 och det är torsdageftermddag. Nerbäddad under täcket med lite halvångest för solen skiner. Men vad gör det när det ändå är typ 700 minusgrader när man väl går ut. Solen gör folk galna. Av me alla kläder. fooort! för att sedan vara tvungna att klä på sig strax efter när solen går i moln ngra minuter och det blir störtkallt fortare än jag skriver kallt.

Nog om detta. hmm, om vad? har ju inte skrivit ngt än.. eller jo det har jag ju men absolut inget som ngn skulle få för sig att läsa hoppas jag. Och ni som gör det.. GET A LIIIIFE!! lowlifers.

Idag har jag jobbat. Min näst sista dag på Snille & Smak. Som är en grymt skön firma.. Catering mm. Lite separationsångest har man allt men det går över.
Om lite mer än en vecka drar little Ull uppåt i landet för att bosätta sig på Smögen 3 månader. Kan aldrig bli fel det. Kan kan det ju iof men man får hoppas att man inte halkar på bryggan och bryter smalbenet första veckan iaf.
Påven (jag) och hennes hatt (Hani) kommer finnas just där hela sommaren. Så för er som känner att ni har lust eller helt enkelt känner er tvingade (?) av oss att komma KOM!

Inget sting idag så detta blir liksom inte som jag tänkt mig.. Mongot här ligger och är brutalt sugen på majskolvar. Men jag har haft med så mycket majs att göra idag på jobbet så jag vet inte om jag pallar att se majs i ögonen mer. Iaf inte idag. Så får se hur jag gör.

Neefan, nu ska jag leta knölar i brösten och fortsätta bygga på min lådbilar. Så alla ni som förgäves har läst hit ned i hopp om att få läsa ngt smaskigt o mig eller ngn annan, taskigt läge liksom! det kommer i nästa blogg.. Tihi!

Köss maj eller gör maj. I don´t give. SAYONARA

SmögenLirarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0