Bokat och betalt!

Fick en trevlig överaskning av min kära mor idag.. 2 veckor till Thailand. Känns pretty göödie om man säger så. Så jag kollade runt lite.. Ringde och beställde. Ordnade in pengar på mitt konto och betalade. Så imon kan jag skriv ut biljetten och nästa söndag, den 30 november kilar jag över jordklotet för att dricka paraplydrinkar och njuta av solen. Så får ju hoppas att det inte spöregnar varje dag men den risken är ganska pytte!

Letar febrilt efter mitt pass oxå. Det är ju galet att jag inte hittar det. Vet ju att det är här ngnstans.. grr morr.. ät mig! Ser ju det framför mig men vet inte VART???!!

Mikis kommer vilken sekund som helst och då ska vi iväg och chillouta hela dagen. OM jag hittar passet då för annars kan jag inte koppla av..

Måste dra! Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0