Det är alltid något.. Typiskt.

Idag är det massa Något. Både roliga och tråkiga saker. Det bra är att jag myst med Hani på Pullmans. Snackat en massa om allt. Speciellt om en grej men det visade ju sig sen att det var det tråkiga med denna dagen. Det är inget man pratar högt om men ledsamt. Vissa saker blir jag bara så sjukligt trött på. VAFAN!?!?!?!!!!!!!!!!!!
Här har man gått och ändå haft något att tänka på i en dag eller två och så bara Tvärstopp över ett samtal bara. Konstigt att man är nere ibland. Men men, finns en mening med allt. (kan man ju försöka lura i sig själv)

Vi hängde på PE sen ett tag och fixade lite med ett event. Tänkte fylla år i december som vanligt och då passar man på att ställa till med kalajs. Kan bara bli bra. Var glad som fan där ett tag..
Träffade upp lilla mamsen och sa hejdå till henne.. Hon styr kosan mot Thailand ikväll och är borta tills mitten av mars.
Efter detta mötte jag upp Kim. Vi gick och fikade. Länge. Sen kollade vi runt i affärer och det slutade med att jag köpte en present till mig själv men som alla i min omgivning kommer ha väldigt stor användning av. Skrattfesten kommer vara stor imon.
Vi ska vara på Victoria imon. Kilar dit efter 17 då Hani slutar jobbet.. Chillar där med diverse öl och cider. Bra folk och självklart lilla paparzzi. Den är alltid med. WOHO!! Längtar tills imon.. Behöver skölja ner min olycka med alk och vänner.


Hani på inspelningsplatsen av en ny svensk film.  Tufft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0