en kall dag så in i helvete!



Vart och myst med Lucas den store idag en stund. Passade på när jag ändå vart och solat och befann mig i området. Han är ju bara för tuff med mamma Sandras mössa. Sweeeeetie!



Sen kom jag hem och var skithungrig. Som tur var hade jag redan förespått detta så pannkakssmeten var färdig i kylen. Kesellapannkakor även denna gång. Det är världsklass på dem. Oh, favvo!
Och så ännu ett patetiskt bevis på att man lever själv. Står och äter samtidigt som nästa gräddas. Finns ju inte i mitt beteende alls att sätta mig i lugn och ro å äta. Nene, hets hets!
Äter jag middag gör jag det med tallriken i knät vid datorn, Eller som sagt ståendes i köket.
Idag fick jag även tummen ur att slänga soppåsarna. 4 st hade de blivit nu. Undrar lite vad jag har för sopor eftersom de inte hade börjat lukta än. Den första är ju mer en en vecka gammal.. Hm, eller är jag bara van vid lukten?? Nee, då borde väl någon som besökt sagt till.. Eller?!?!

Duschen kallar! Lite snö idag. Tufft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0