En tisdag som alla andra..

Ja fan, det har jag fått sen igår. Lille Lukki kom med sin mamma Sandra. Han är 8 månader och den ända av det manliga könet som verkligen vunnit mitt hjärta. MIN PRINS!!!  Vi hade en göramysig eftermiddag/kväll igår. Korv med bröd som stillade vårat dagliga behov av korv! Vi har ätit korv idag med. Halv special med bamsekorv. Haha Nyttigt! Icke!
Häromveckan var det fisk vi hade fått dårpippi på. Det var liksom -Vad ska vi äta?? -FIIIIISK!
Undra vad det är näst gång. Man kan ju tro att vi lever ihop jag och Sandra.. Skengravida tillsammans. Men sån tur hr vi inte.
Hon rymde hem till mig igår från sin kille. Gott med lite miljöombyte. Sen stannade de över inatt så jag vakna inte ensam i morse för en gångs skull. Gud, det var härligt! Kan man hyra en som bara finns till hemma hos en på morgonen.. Om någon känner sig sugen så är det bara att smyga in runt 6-7 på morgonkvisten så vaknar jag alldeles strax och gör frukost.. Vilken deal. Frukost mot sällskap..!

Var på BVC i morse med lilla Lucas. Gud, vad barn det var där. Skrik pch legolekning och blöjbyten. SÅ långt ifrån min värld man kan komma. Kände mig vilsen.

Kan man se mer chill ut.


JAG ÄR PIRRIG!! I hela mig.. Det känns skitskönt. Helt ruskigt längesedan. Haha, wooho! Vet däremot inte vart det kommer ifrån men har mina aningar. En frihetskänsla som inte har funnits på väldigt länge. Hoppas det håller i sig.
Ska hem till Mikis ikväll med. Natalie som jag inte träffat på en miiiljard år kommer oxå. Sjukt skoj. Och sjukt kallt är det med.. Man behöver varmjackan och helst ett par eskimåskor på sig. Första vintern på flera flera år som jag är bilfri. En utmaning men rätt skönt. Slippa skrapa rutor och frysa ihjäl först halvtimman innan det blir någorlunda varmt. Neee, känns bättre att bara gå utanför dörren och ha hållplatsen där, kila på en redan uppvärmd buss och vips så är man framme för man har lyssnat på bra musik hela vägen eller läst i sin bok som man alltid har med sig. Iaf jag är sån.

Har inget att skiva.. Haha, jo just det.. Åkte vagn idag. Och så kom det kontrollanter. HAHAHA... En kille åkte fett fast. Hn brydde sig väl inte för mycket om sina buttra böter på 8-900 för han tog sött sin böteslapp och hängde fast på en av reklamtavlorna framför sig och hade nog inga planer på att betala.. Han hade nog inte gett ut rätt personuppgifter.. Eller.?! Han verka lite kajko.

HEJ LÄNGE!!

Får inte nog av honom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0