filmtajm!

http://www.youtube.com/watch?v=yE44Rt_Ch_k

Höjden av skrattfest.. Kolla in dessa underbara Japaneser och vänta in tills han i rutan ska börja räkna.. Asså.. WOW! Den som kan hålla sig för skratt där ligger längst ner på humorskalan eller är bara väldigt duktig på att spela oberörd.

Kom nyss hem från Mikis. Haft en toppentrevlig kväll med mycket skvaller om helgen och lite av allt. Och kladdkaka! Så nu är min vita tröja 2fläckig av choklad och även mina goa träningsbyxor. Att jag aldrig lär mig hur man inte spiller!

Vet inte om jag ska kolla på Narnia eller en thriller nu.. Hmm, får se.. Ole dole doffa får det bli.. Ciao my friends.

Brauds brauds småbrauds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0