för ca 12 timmar sedan.

Ja för nästan exakt tolv timmar sedan satt jag här på samma plats å skrev. Fast då åt jag frukost samtidigt. Nu har jag precis för en timma sedan ätit fiskgratäng. Det är mumsigt kan jag lova.
Sitter med filt runt hela mig. Helt stelfrusen. Det är illa. Fått lite småfeber av vaccinationssprutan jag var och tog i morse. Och så nojig som jag var. Värsta mesen. Fattades bara att jag skulle bett om bedövning innan. Men så satte jag mig på britsen. Och spände varenda del i kroppen. För att efter en stund undra när hon skulle spruta in skiten i mig. Det var tydligen redan klart!! Haha.. Satans mupp jag är!! Hon skrattade lite åt mig och satte på ett fjuttigt plåster. Men jag undrade mest vart Bamseplåstret var. Får inte alla räddharar det??
Stolt över att jag klarade det så galant kilade jag till Buttericks & även Bodega. Inhandlade lite godsaker til lördagens partaj.

Fick gjort allt jag skulle idag. Känns skönt. Så nu sitter jag här halvt febrig med en baluppsättning i håret.. Tack Natalie.. Hoppas det blir lika bra på lördag.. Ohhh jag lääääängtar!!!

Hittar för övrigt inte mitt pass så jag ska  till polisen imon och fixa ett nytt. Tar 5 arbetsdagar så borde ju få det tills nästa fredag då. Det sa farbror polis i telefonen iaf.. Måste lösa sig..

Nu sitter jag och funderar på om jag ska kolla på Fantastic four på 6:an eller inte.. Börjar om 20 minuter. Jag har ju lite svårt att kolla på såna filmer själv. Hmm, jaja, löser sig..



Detta såg jag då jag reste mig från soffan. Haha, punka på alla cyklarna eller..??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0