gott..?

Såhär tommer jag mitt askfat..


-Vad heter landet där man böjer bananerna? *trallar*
Fått den låten på hjärnan. Det är lite B måste jag säga.. Om jag bara hade haft en liten gnutta sångröst. Vad mitt liv hade vart enklare då.

Peter är här på en blixtvisit. Det är trevligt, vi umgås liksom inte. Han sitter och pillar med sin telefon och jag sitter här och fördriver tid med att skriva skit.

Vaknade vid 10 idad och tog mig en lång promenad. Gick i lite mer än en timma fort fort med go musik i lurarna. Gick in på Brunnsbohallen sen för att köpa bröd men kom ut med det och massa till.. Clementiner, äpple, potatis, lök, pålägg, noodles, KIWI..
Jävla va gott det var med kiwi. Var nog tiotusen år sedan jag åt det sist. Ska ät det jämt nu. MUMS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0