Inte så långt kvar nu.

Planet lyfter 22.15 om allt går som det ska. Jag har packat klart det mesta. Bara sista som ska ner.. Men måste ta mig härifrån först. SItter med handduk på mig nybadad och fin.. På med dagens outfit och fixa frillen. Sen kan jag slänga ner det sista och stäng väskan. Glad att jag valt en liten smidig väska. Inget onödigt med så slipper iallafall att hoppa på väskan för att få den att gå ihop. =) Mycket nöjd med mig själv!

Var vaken hela natten. Kunde inte somna. Jävlaa skit.. Så mycket tankar. Vill ju att alt ska vara som jag vill.. Blir ju aldrig det :/
Besöket jag kackla om igår.. Vi skulle ses. Men efter mycket om och men så ställde jag in det. Orka sitta här och vänta till efter 16 och då inte veta om det blir ett besök på 5 minuter för att hämta nyckeln eller om det blir lite längre besök så man kan hinna föra ett samtal. Inte för att vi är så bra på det men ändå.. Vågar inte fråga heller för då blir man för på och jobbig. Jävla knivig sits detta. Inget man gör är bra. Fast man bara vill väl.. Bla bla bla...........................................................
Nu ska jag iaf iväg och fan vad jag ska känna efter mycket. Visst att det bara är 2 veckor men man är så långt borta och det blir en helt annan grej. Kanske kommer på helt andra tankar.. Tårarna är nära.. Fan.. Jävla han.

Let´s get back to happiness..

Måla naglarna är projekt ett nu. Och tänka på annat. TJOHO!!! Me so lovelii..

Ärligt talat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0