jäkla skit.

Tänka ju att jag skulle fått in lite humor men det sket sig när min dator protesterade mot att ta emot bilder via bluetooth från mobilen. Det gör den aldrig annars, så vet inte vad det är för fel på den.
Jag har iaf under årens lopp samlat på mig en väldigt massa roliga lappar med diverse stavfel på. "Lägenhetsbytta" och "Ej båta våning" är bara två av dem. Men ska försöka fixa in dom här inom kort.

Mitt filmsällskap dök upp igår.. Kollade på "A lot like love", som man sett ett x antal gånger,  och "The Grudge 2".. Haha, fy fan vad dem är sinnessjuka dom jävla japanfilmerna. Det var den amerikanska versionen men ändå. Hoppade ju fan upp i taket av rädsla flera gånger. Tur att man hade en stor stark man jämte sig!!
Käkade skumtomtar och lite chips.. Sen sova.

Var uppe med den där galande saken i morse men gick sedan och la mig igen för att vakna till liv kl 10. Och nu sitter jag här. Betalat räkningar och pratat med mamma på msn. Oh, jag vill åka idag.. Eller nee egentligen inte för idag blir det Victoria och det vill man inte missa. Sen jobbar jag i helgen och det vill jag inte heller missa. Älskar att vara på gården med alla små skitungar. Är lite avundsjuk på alla stockholmare bara som har snö medans vi redan lyckats få slask fast vi inte ens HAFT snö än.. Götelaborg i ett nötskal!

Mikis kommer ringa när som helst och vi ska åka till Rusta för hon ska köp plastgran. Mot sin killes order! Han vill inte ha gran alls men han ju också vara glad att hon väljer plastgran. Hade ju lika gärna kunnat sätta sig ännu mer på tvären och köpt den största kungsgranen av dem alla och ställt in i deras inte alltför stora vardagsrum. Muhaha, vilken syn. Kanske ska övertala henne till detta! GO MIKIS!! STACKARS BERNHARD!!

Som ni förstår så måste jag kila in i badrummet och borsta tand. Klä på mig och vara klar när galningen ringer.

Måste lösa det med bilderna me. Det är höjdarhumor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0