lite efter 8.



Sitter nu och mumsar i mig min frukost här. Det är inte fel alls. Inte för att jag var särskilt hungrig men för att jag ska iväg på en massa äventyr idag.
Som jag för övrigt inte har det minsta lust till. Ne usch.. Gick upp kvar över sju och sen dess har det bara vart otur.. misär.. Kan ju iof säga att det började när jag la mig igår strax innan tolv. Kunde jag somna NOPE! Inte en chans. Läste lite till för att bli trött men tankarna bara smet iväg på villovägar hela tiden. Det är ju på topp 3 listan över otrevliga saker. Att ligga och vrida sig i sängen. Vara klarvaken men ändå så irriterande trött.. It´s bad!
Så i vilket fall.. Upp och studsa. In i duschen. Och så helt plötsligt känner jag bara floderna komma. Detta jäääävla näsblod som kommer så fort jag är det minst oklar i huvudet. Måste beställa tid och fixa detta. Bränna eller vad dom gör dessa underbara Dr Vitrockar vi har här.
Jag har fortfarande inte hittat mitt pass men jag vet ju att det ligger här. Känner riktigt hur det ligger och hånskrattar åt mig.. Nanananananaa, du kan inte hitta mig! Ohh fuck. Vart ääääääääääääääääääär det???? Hittelön till den som kommer hit och finner det.
Spillde kiwi givetvis nu me. Gick änna hål i botten på den så det skvätte över hela mina nyvättade jeans.

Drack Mojitos igår. Mikis special. Haha. Då började vi med 3 dl limevodka.. Hällde ner en påse Mojitomix (ja, ni tror väl inte vi ställde oss en onsdagseftermiddag i mjukisbyxor och gjorde riktiga med Mynta å hela köret, nej nej) och efter påsmixen några deciliter vatten. I detta pressande vi ner en hel lime och sen ca 176 kg socker.
Denna underdryck fick mig att skratta istället för att gråta. Det behövdes. Det var bra mycket jobbigare än jag hade trott att höra att sitt Ex är ute med Sitt Ex sen innan och kollade på soffa av alla saker. Okeeeej. Visste ju att de pratat och så sista tiden vi bott ihop men vafan. Nu får man ju massa syner framför sig. Ohh, detta hade jag inte alls väntat mig. Fan, kan man inte bara stänga av sina känslor.. Grisfrikadell säger jag bara!!!!

Delphi, Mikis vovve.

Nu ska jag fanimej ta min bomullstuss i näsan och slänga på mig lite kläder, spraya håret och sen kila till järntorget och vaccinera mig på Järnhälsan!
Sen ska jag köpa lite skit till llördagen och sen ska jag till Johans kontor och hjälpa han med en grej. Eller 300 grejer rättare sagt. Blir kul.. Sen kl 15.00 ska jag vara på Natalies frisörskola för hon ska träna uppsättningar på mig.
Haaaaaaaaalleluja!!!

Måste ju finnas annat än Mojitos som kan få en att må bättre.. Haha..

De 2 veckorna nere i Thailand kunde inte komma lägligare.. Kanske finns det en Gud?! Är mamma min Gud?! Hmm, tåls ju att tänka på ett tag.. CIAO CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0