min kväll på jobbet

kom hem för en stund sen här.. ska rosta mig 2 mackor för jag e svainhungri. verkligen hungrig.. ändå käkade jag 2 korv m. brö på jobbet.. Det mest urballade jobbet. Fan vad jag trivs där. Det blev som jag skrev innan. Kaos när Sandra var med och jobbade också.
Vi har spelat spel. BarnTP. Vem förlora? Jag såklart!! BARNTP!!!! Tror Sandra fuskade när hon läste mina frågor.. Kan man ju tuta i sig iaf. =)
Kort har vi spelat med. 4-mannakotte. Haha, det var nog 10 år sedan sist. Men vissa saker är ju löjligt kul. Sjuan lärde vi kidsen.
Kokat korv. Spelat pingis har jag inte men det gjorde jag igår. Summering av kvällen är iaf grym.
Så körde Sandra hem mig och det var skönt. Halvstorm ute.



En del av framsidan av Gården.


Sandra hittade ingen mindre kastrull. Skulle kunnat koka 100 där i.


Myste till det med tända ljus överallt. Dålig skvallertidning och vatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0