saturday night live.

Idag är det lördag hela dan! Eller var rättare sagt. Klockan är strax efter 00.00.. Kom hem från gården för ett litet tag sen. Fått i mig en rostemacka för jag var dödshungrig! Och det är jag fortfarande men får vänta tills frukost. Ska lägga mig strax. Efter denna kvällen på jobbet så är huvet allt annat än med kan jag säga. Fjorton år och luktar kiss. Det är jag det. In my mind iallafall.. =) Just nu går mina ögon i kors. Vill bara tassa in till sängen och krypa ner mellan täckerna och totalförsvinna in i den andra världen. Den världen där verkligen allt kan hända. På orimliga nivåer.

Min dag började med att jag skulle ta mig in till stan för att växla pengar. Mötte upp Kim efter detta och vi shoppade nagellacksremover. Jippiekajej! Sen skulle vi ta en kaffe. Det var ju fullt överallt. Vi ville ha lugn och ro och bara sitta utan alla jävla människor som hetshandlar julklappar! Så vi gick till Johnséns konditori eller vad det heter. Det ska bli mitt nya hängställe. Litet men trevligt. Ligger precis utanför Nordstan vid Scandic hotell. Plus att de hade gratis påtår. Det är väl det bästa med ett ställe. Man kan pumpa i sig kaffe hej vilt! Kan man inte lika gärna köpa hela kannan för 18 kr dÅ?!?! Tycker jag verkligen att man borde. Som piff & puff på extacy efter 2 koppar så välkomnade vi Nowak & Gargo. Mina 2 bästaste bästa polacker. Heta roliga snygga killar som man bara kan älska att vara med. Så självklart gick vi med dem genom hela stan bort mot Movieline. På alla smågator och stannade överallt där jag ville ta ett kort. Man skrattar sig alltid helt förstörd när man är med dem två. Finns inte någon annan gång som jag känner mig så uppskattad som person som när jag är med Patrik x 2. Kärlek på högsta nivå!!!!
Väl framme vid Movieline så slängde vi upp dörren och dundrade in. Rätt in i världens folksamling. Givetvis var det Mamma Mia dag och ett gäng småflickor på 10 bast stod och sjung ABBAlåtar i kör. Söt liten kör. Vi sprang runt och letade efter porrhörnan men den var borta. WTF?? Så kan dem ju inte bara göra.. Det var ju den vi kom för. Men efter nästa en halvtimma därinne dog vi av värmeslag. Gick ut och väntade på Gargo som skulle köpa massa gamla klassiker. Inte porr då utan vanliga rullar.
Efter detta så skulle vi bort till Järntorget. En urballad promenad dit med mycket stonk och STÖN!! Folk undrade nog ganska mycket vad vi var förena som gick runt och förde oväsen. Sjukt oväsen me. :O)
Hittade Judas sittandes på caféet jämte Burger King. Med en Latte och Cigarr i högsta hugg.. Flashigt!

Klockan började närma sig 14.30 och jag skulle åka hemifrån runt 16. Så jag tog mig hem. Duschade och klädde på mig. Världens kanske sämsta Cattis kom och lämnade en bok som jag ska ha på planet imon. Det tackar jag ödmjukast för. När jag kommer hem är det bara några dagar tills hon åker till Isla the Margarita.. jag är redan fruktansvärt avis. Hon och hennes underbara make kommer ha det riktigt skönt.. Det är dem vääääärda!

Nu klarar jag inte att skriva ett ord till. Ska upp i tid imon och försöka packa ordning så allt e klart. Sen får vi se om jag lyckas göra något vettigt. Kanske får besök av en speciell imon. Om han kommer hem i tid från Blekinge. Borde kanske inte men vafaaaaaaaaaaaaaaan. Orka bry nu liksom. Nej. Kan ju inte bli så mycket jobbigare än det redan är :)



Hittade kanonsöta gungor helt otippat i stan..



Judas och hans cigarr



Söta båtar vid järntorget.  Eka med fönster?!



Säääääääääääääääääääääängdags..
Bara så ni vet så kommer jag ju självklart smita in här och skriva antagligen varje dag när jag befinner mig på andra sidan jordklotet.. 6 timmar framåt för att vara exakt.

Tjolahoppsansa mina damer och småpojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0