snorar i kön.

Man får inte stå och snora i kön. Speciellt inte på Ica när man är ett huvud längre än mig. Och står och trycker sig jävligt för nära bakom mig. Jag vände mig om för att blänga till men det skulle jag ju inte gjort. Knappt 5 cm bakom mig står miffot så jag såg bara lite av hans bruna fula jacka innan jag fort som fan betalade och gick. Fort gick jag. Bort från alla himlans baselusker borta i kön. Och hem med min nyinköpta påse skumtomtar. Vart sugen på det i flera veckor men eftersom jag försöker hålla mig borta från allt sånt så hade det inte blivit av att jag köpt några. Och inte heller har jag vart inne i någon affär som har en skål bjudskumtomtar heller. Då hade min lycka vart fulländad. Nu har jag ätit 3 styckna och undrar varför i helvete jag köpt en påse på 250g när jag redan mår illa på dem. Låta dem ligga och sen hänga i granen fram emot jul. JAAAAAAAAA!!! Gud, va fint det kommer bli.. hm eller..? =/

Påååååååååååååååååååååååsen!!!

Vart i stan och lunchat med min ärkepolare Hani. Vi åt tacobuffé och smarrigt värre var det! Fick köpt mig en zebrarandig kort tunn jacka också. Inte för att jag hade pengar till det men för att jag ville. Så nu ligger en av mina räkningar väldigt illa till. Tur att man åker iväg 2 veckor till värmen på söndag och inte kommer bränna en spänn. Jag längtar sååååå mycket!!! Kollat in vad som ska packas med idag. Eftersom jag vill ha en pytteliten väska med mig så blir det inte så mycket. Det känns bra. Ska ju bara ner och slappa så klackskorna lämnas hemma. Flipflops, bikini och allt sånt bröte köper jag där nere.

En ganska grisig tacotallrik men lika god som grisig.

Fan jag lyckades ta mig upp till slut igår. Klockan 22 på kvällen. Då var jag tvungen och kolla på Boston TeaParty för Filip och Fredrik söp sig fulla mitt på blanka dan och gick till jobbet. Det är ju så jag . Inte att gå till jobbet svinfull men att vara det på dan. Det är ju så härligt med dagsfyllor =) Pratade med Thomas samtidigt. Det var han som tvingade mig att gå upp från sängen och förflytta mig till soffan. Eller vi pratade inte så mycket. Satt mest och asgarva åt tv:n. Sen var det sms-krig på hög nivå. Alltid lika kul att köra 20 frågor som oftast slutar med en 50-60 sms fram och tillbaka.. Tiden går skitfort!

Ska ta ett varv nu och tända alla miljarders ljus. Sen kolla en kass film. Sen får jag besök och då blir det en film till.

Imorgon bär det av till Victoria! Sedärja!  Någon som blev chockad?!? Kl 17..!!

Pussel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0