Söndagsmemoar.

Basshunter asså. Hah vilken pärla han är. Inte just han men vissa låtar han gör. Först var det ju Boten Ana som halva Sveriges befolkning gick och nynnade till och det blev ett jävla stohej på dansgolvet varje gång den spelades ute på krogarna. Alla "hatade" den och fyade den men den var en HIT! Sen kom den på engelska. På riktigt.. Jag lyssnar fortfarande på den när jag vill ha lite upplivning. Fjantig!? Jag vet.. Men jag står ju för det. Sen har jag fått en flipp på Camilla. Den låten är riktigt skön. Inte beatet så, rätt vanligt, men den är såå skön att sjunga med till. Gärna för högt och för falsk!
"-Hur kan du säga nej till en natt med mig?" Haha, inte så svårt för du är FUL!!
Ville egentligen bara säga att jag sitter här denna söndagsmorgon och lyssnar på Camilla på repeat. Stackars grannar!

Jag gick ut igår. Bestämde mig klockan 18.44. In i duschen. Duschad och sminkad 19.03. Snabbe!! Håret var nästan klart och kläderna framtagna. Var la tur att jag gick ut. Hade ju legat hemma hela dagen och väntat på ett samtal. Förstår inte varför. Vi ska ju inte ses.. Jag vill ses men jag är rädd för att om vi gör det så kommer jag tappa det. Fan, inge vidare. Vet så mycket som människan i fråga gjort i sommar så det är löjligt. Förneka och manipulera. Hade man sanningen svart på vitt så var det fortfarande ett nej. Hur kan man tro att man kan ljuga så mycket och sanningen aldrig ska komma fram. Småsaker hela tiden.. Men när allt detta börjar gå över och jag gått vidare så jävlar vad stark jag kommer vara. Vet ju hur jag absolut inte vill ha det i mitt nästa förhållande.. Det kommer dröja länge tills dess men ändå. Fick höra en gång mitt under en diskussion att detta var ju mitt "riktiga" första förhållande så jag kunde inte veta hur det är. Ne, visst men jag vet ju absolut hur folk i min omgivning har det och ingen, kille eller tjej, har det som jag hade det. Jag vet ju hur man ska känna. Trygghet, kärlek.. TILLIT!!  Sååå nog om misär.. Back to yesterday..

Blev upplockad av Herr Olsson och min Hatt Hani för att sen bli avsläppta hos Elli där vi tog en taxi in till stan.. Hem till Morsing på för alá förfest med en hög trevliga folk. Fick även dit Christian som bor ngra hus därifrån.. Pjuh, var la tur att han och Morsing inte gick upp och pucklade på grannen..
Efter mycket innerökning, mycket alkohol, mycket prat om adoption och en galet granne på krigsstigen så tog vi oss i kragen och drog. En snabbis till Victoria för att hälsa på Eliten.. Bestående av Tina Nicklas Mike Danne Chrille Kim och en drös till.. Hani hade åkt hem.. Min hatt skulle jobba idag så det var ju förnuftigt för en gångs skull.. Jaja, en jag en Elli en Morsing och hans kompis Oskar som för övrigt  fick smeknamnet Kalle (kaviarkalle?) gick till Push.. Där mötte vi Mats och hans kompanjon John.. Även en tredje men han var för väck för att nämnas. Vi dansade a lot.. som vanligt lika härligt.. Vi garvade runt och kolla in folk sen försvann ngra och till slut var det bara jag & Elli kvar.. Christian hade gått hem utan att vi ens såg honom där inne.. Haha, fyllbunt!
Klockan blev väl en halv tre så vi gick till Nivå. Väl där träffade vi Chrille & Dan. Skumma runt där sen gick vi ut.. 03.40..
Satte oss på en bänk på avenyn i väntan på bättre tider.. En vagn som skulle ta oss långt därifrån.. Den kom inte. Men däremot kom en Evve flygandes som en get förbi.. -EEEVVVEEE för fan vart ska du?? -Haha, jag är asfull, har asbråttom, Leo väntar i bilen på Göteplatsen.. Följ me så kör vi er hem.
Okiii, hem vi åkte. Kom hem. Hade lite nattliga samtal med herren på täppan. Somnade in gott vid 5 och vaknade som vanligt vid 8 i morse och har vart vaken sen dess.. Men kvällen var totalt klockren.. Ett stort Jävla TACK till alla som förgyllde min lördagskväll.. Det behövdes.

Idag är det söndagsmiddag på Fars Hatt som står på tapeten. Mamma fyller 50, fan det är ju skrämmande.. Hon har alltid varit 36 och kommeralltid vara det.. När man var liten var det så iaf. Vet inte hur många år man sa 36 när ngn frågade hur gammal ens mamma var. Tänkte väl inte längre.. Haha... Ska bli trevligt att få i sig lite go mat.. Gillar dock inte att ha planer på en söndag. Man ska vakna.. Bara vara och göra det man känner för att göra just då. Men jag har ju hela kvällen på mig att finslipa min söndag på.

Säkert glömt att skriva massa tokigheter om gårdagen men det kommer mina vänner..

Har även fått i min vetskap att min kära mormor läser mina bloggar.. Hon har lagt denna sidan som en favorit på sin dator. HAHA!!! Hon och mamma hade tydligen tillbringat stor del av gårdagen till att läsa allt skräp jag skriver. Så mormor, HEJ HEJ!!

Tack för mig, nu ska jag dansa runt i lägenheten och lyssna på CAMILLA!!

PS. STIIIIIIINA!!! Ditt lilla lejon saknar dej massor! Skit i Oslo och kom hem! Massa tokig kärlek..


Kommentarer
Postat av: Döden

http://vilkaeni.blogg.se/

2008-11-02 @ 14:13:57
URL: http://vilkaeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0