Sömnlös i Göteborg.

          Detta är min vattenflaska. Den är helt enkelt ljuvlig. Och självklart med överallt. Och den får mig att dricka nyttiga mängder med vatten. All cred till den och lite till mig med eftersom jag orkar släpa på den.

 

Jag ha dragit på mig ett sånt mission. Under dagen ska jag ta alla (säkert 20st!!) cd-skivor och lägga in en efter en i datorn för att gå igenom dessa. Dom är proppfyllda med kort så det kommer bli mycket flabb och flum under tiden. Kort från många år tillbaka.. 5 år.. Det är vääldigt många kort. Seriöst, shit nu när jag tänker efter så är det sinnessjukt mycket kort. Va kul! Synd att från år -01 och -02 så är mina backupcd:s stulna. Jävla tattare som inte kan hålla tassarna borta från mina käraste ägodelar. Detta är jättelängesedan men är fortfarande arg och ledsen över det. Det är ju så mycket minnen somman bara vill ha nu och sitta å garva åt. Typiskt.. Men finns ju inget att göra åt det nu.. Morr!!!

Tossor. Heter det det? Fult var det iaf! Ruskigt fult.

Igår skulle jag bara åka och sola, umgås med Sandra och vara på tjockismöte kl 15.15. Egentligen skulle vi ju till Victoria på kvällen men jag avböjde detta och då skaffade resten andra planer med.

Med eftersom min karaktär suger alla kamelsnoppar i hela världen så styrde jag minsann upp en klocren Victoriakväll iaf. Cidersuget tog över helt och det vattnades från munnen när jag var på väg dit.
Klockan 17.00 tryckte jag ner min lilla stjärt på en stol och så var hinkningen igång.
Så när jag fått en liten dos av min favorit Nowak så kilade han vid  8-tiden. Då var det Kim & Magnus som fortsatte att förnöja min kväll. Mycket mycket mycket roligt. Jag hade ju tagit mitt förnuft till fånga och gått och köpt "Sanning eller Konsekvens" Vilken succé! Mer behöver vi inte säga va.. Breakdance i 10 sekunder, sjuka filmklipp från toan, många skogstokiga sms.. Ja, you name it..
Vi gled över till Vasastan vid 21. Där hängde vi vid ett tufft bord och drack en massa öl och cider. Robinson kom. Han hade fått ta del av sms:en så han ville väl kolla upp om vi var riktigt kloka. (= Det var trevligt. Även Kristoffer och hans vän + flickvän var med. En härlig cirkel. Fast det saknades ju några.
Tina
, min krassliga vän. BLI FRISK!! Saknad ju.
Nicklas, ja han saknades också på många sätt.
Kajsa, som alltid är med och förgyller.
Emil, favoritflugan som ville vart där egentligen..
Ni fanns i våra alla spontana skålar och om ni vill kan jag klippa in er i lite kort så det ser ut som ni var där. ;)

Jag är totalt mongohungrig. Ska kila till my kitchöön nav.

Längtar tills skvaller med Tina. Det blir nästa vecka. För denna helg, hör och häpna, SKA vara vit.
Hoppas min karaktär tillåter det. Annars blir det smisk på fingrarna.

LUKKI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0