Vaken men inte helt naken.

Vaknade strax efter 8 då jag fick ett äsämäs av ärkapolarn Hani. Hon svarade på ett sms jag skickade til henne igår kväll. Men om jag känner henne rätt så rullade hon runt i sänghalmen igår vid den tidpunkten och att svara fanns inte e hennes värld. Det gör inget. Jag borde me rulla runt i halmen, men sån flax har jag inte. Än.. (=
 Vilket fall.. Klockan tolv idag ska jag befinna mig i stan för att äta lunch med Hani. Så länge hon lånar mig lite ♣, för jag ligger fan back. Vad hände där.. Slut, Eko i plånboken.. Yeah yeah, löser saaaj.



Här sitter jag med mina halksockar och är mätt och belåten. Kollar runt på aftonbladet och läser om den nya Ferrarin. Vi kan samla ihop lite pengar så kan vi köpa en sån och dela på. Ligger bara runt 2 mille.
Det är tydligen 85 svenskar som beställt varsin sån. De får vänta mellan 1-2 år innan den befinner sig i deras ägo. Fy, vänta som är så tröligt. Men sen undrar jag vad 85 svenskar ska ha den till.. Styla med.. SJÄLVKLART.. Köra fort med.. Jo det med men VART i Sverige då? Världens tråkigaste körabilland. Förutom Norge där man bara kör i serpentinvägar bland bergen.. Well well, något bra kan man väl ha den till. Polera typ.  Sen när ni tröttnar kan ni skänka den till mig. Så kan jag starta ett eget Ferrari Taxibolag. Det hade vart ngt.

So long fuckers!

Kommentarer
Postat av: Haaanii

hahaha "polera" haha "sen kan ni skänka den till mig... så jag kan öppna ferrari taxibolag.." HAHA :)

2008-11-06 @ 09:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0