WOOOOOOOOOOOOOOOOHO

Hittat det! Kände det på mig att det fanns någonstans. Kände inte alls för att  göra mig iordning och åka iväg till passcentralen för att ta kort. Nej, jag vill bara slänga på mig mjaokisar och pila till solariet.
Så ner i källaren.. grävde fram 3 kartonger och gick igenom dem. Fick fram massa sommarkläder som jag ska ha med mig på min miniweekend i thailand. En lååååååååååååång miniweekend.
Och så kom jag till tredje kartongen. Lyfte på en grej där och DÄR.. där låg passet och sken. Tror ni jag blev glad eller.. Ohja! Halleluja!

Så nu slapp jag allt meck med det. Så gött!!

Ska ta mig i kragen å åka till solariet. Men först ska jag nog kolla på Tropic Thunder. Den ska vara rolig. Har haft den länge på datorn men inte velat se den. Roligare och se såna filmer med någon. Men eftersom det aldrig kommer hända så får jag se den själv. Blir nog bra det med.
Får se vad som händer resten av dagen. Inte en plan och inga planer på att skaffa mig planer heller.. Så det så. Dyker det upp något, så visst. Annars bara kalaschilla.


JIIIPPIE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0