Helt fantastiskt!!

Här har det gått över 5 månader sen jag skaffa denna bloggen och jag skrev en gång innan jag glömde att den ens existerade. Ännu mindre kom jag ihåg vad jag döpt den till.. Men nu jävlar. I´m back on track. Har skrivit senaste månaden lite mer kanske på Facebook. Detta ställa som har blivit min undergång. Är inne jämt. Hela tiden. Måste bli av med mitt beroende. Holy Crap!
Fast det har ju blivit en del roliga texter. Så tänkte att jag skulle lägga in dom här så man har allt på samma ställe.. En om dan tills allt är klart. Blir ju bra.
Sen har jag hittat min sida på Resedagboken.se. Asså där kan man garva ihjäl sig. Skrev ju dagbok där nere.. Så fint det hette innan bloggen kom till. Vilken fenomen!? Vem kom på detta med bloggande? Visst har det gått till överdrift lite men det är som sagt väldigt trevligt att få skriva av sig ibland. Om allt och absolut ingenting.

Vart ute på en promenad idag me Cattis.. 1 timme & 40 minuter var vi ute å rörde på döfläsket! Sen kila vi hem och åt lite lunch för att efter det åka till Torpa sol och få lite färg. DUNDER!!!

Nu är jag nyduschad och ska strax börja klä mig och göra mig ordning för ikväll är det disco!! Japp, högstadiedisco och jag ska jobba. En lugn(!) och skön fredagskväll. Hoppas kidsen håller sig i skinnet och inte hittar på massa bus. det är ju höstlov så de har ju en miljarder myror mellan skinkorna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0