åska och regn. det är en favorit.

Haha vilket misstag. Hungrig som man kan vara ibland så kilar lilla jag ut i köket för att koka en sked pasta att mätta magen med. Men då ser jag givetvis något annat. Sånadära pastatrådar ni vet. Som är så smala så de knappt syns och meningen med dem är att man ska ha dem i soppa typ. Jamen jaaa tänker jag. Sådana kan man ju testa att koka. Men hallå eller, hur dum får man bli. Nästan så jag inte borde skriva detta för någon kommer ju idiotförklara mig. Så nu sitter jag här hungrig med min skål med SLAJM med smak ketshup och pastakrydda. Inte ätbart. Så detta rekommenderar jag inte till en ändaste en. Frågan är bara nu hur jag ska mätta min mage. Koka nytt eller helt enkelt vänta tills imon. Lutar stenhårt åt det senaste.
Måste ju nämna lite smått att jag tycker jag själv är galet grym vissa dagar. Som idag. Ni vet ju redan vad som stod på schemat i morse. Allt avklarat där. Sen har det vart våffelfika alá Ulle & Karin, personalmöte, skrubbning av dörrar kök och badrum, byte av lakan och puts av de ena och det andra. Detta efter jag kom hem från jobbet kl 20. Givetvis har jag gjort en renskrubbning av mig själv också. Detta passade jag på att göra i samband med badrummet. Stängd dörr, vattenslang och svamp i högsta hugg. Och Ajax såklart. Vilken syn. Tur att det inte knackade på dörren i det läget. Sandra ringde och jag svarade men annars var det lugnt i stugan.
Ska strax krypa ner och sätta på en go film. Gott med nya lakan, ren och insmord i go lotion. Life is gooood. Sen har det åskat mullrat och regnat en massa och mitt fönster är vidöppet. Luktar vårkväll. Gaahh, Lööv it!

Bejb kom ju idag me. Helt oanmäld in på jobbet. Det var dagens höjdpunkt. Me likelii!! Så en lite fika hanns med självklart. Skulle ses nu på kvällen med ahh, känns pasé nu. Ringer väl på dörren runt 01-snåret. Fick ju städat och trixat en massa så mig spelar det ingen roll.
Kommer ju bli galet mysigt med alla på torsdag. En grillning i all sin stjärnglans. Johanneberg, here we come!!

Ska kräkas över jordens mest misslyckade mat nu. Aldrig mer soppasta med ketchup. Inte ens en urfattig student skulle äta det.

Har 2 maskiner till att tvätta imonbitti. Det suger ganska rejääält!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0