en måndag i all sin glans och ulle är uppe med TUPP!

Ganska trevligt att folk inte ger upp. Statistiken visar att folk fortfarande envisas med att vara inte och glassa runt på min blogg fast jag inte skrivit på över 2 veckor nu. Får väl ta mig i kragen och börja igen. Men har ju haft så himla mycket att göra. Kan man ju skylla på iaf. Finns alltid en skvätt tid över för att skriva ner allt man gjort och folk man träffat och mängden alkohol man druckit. Förstår bara inte vad ni som läser ser i det. Jämföra med er själva eller tävlar ni? Vem gör mest, Jag eller Silverstrumpan??
För alla måste ju insett nu att jag inte "bloggar".. Skriver oftast inte om vad jag tycker om saker och ting och skiter fullständigt i om det kommit en ny rosa färg på Juicy Couture-mysdräkten. Ännu mindre vill jag skriva om det. 
Baah, Ulle håller sig till sitt egna lilla goa liv. Händelserikt i vågor kan man säga. 
Dessa 2 sista veckorna har jag hunnit med en massa. Invigt slottskogen med en drös olika folk. Så himla trevligt när alla kan samlas. Spelar ingen roll om de känner varandra, alla har lika kul ändå. Det skapas nya vänskapsband och nya intriger. Men så är det väl alltid.  
Jag har även invigt Christians hiss i Linné men det är inget vi pratar om här. Tss..
Det har varit en massa jobb och en massa alkohol på jobb. Inte till oss då men till de skumma typerna som hänger där. På olika föreställningar och Rikard Wolf som sjunger tango på svenska. Hmm.. Ah, för att inte glömma alla vårkonserter som dem förgiftat våra stackars öron med. Nee, vad hände med kulturen i kulturhuset..? Karin??
Ljög lite nyss.. Några glas "foot of africa" har jag allt fått i mig på jobbet. Men det har ju vart fridens lilja. Jag är ju SÅ GO ÄNNA!! 
Det har vart fest hos Emil så där har vi hängt och det har vart "delabaginboxmedkarintisdag". Gillar läget rätt rejält nu.
Fast det finns ett STORT minus. Mikis har inte varit delaktig i mina aktiviteter på länge. Saknar massor nu och ska tvångsleka med henne inom kort om det inte blir ändring. Så det så!

Vart iväg torsdag till söndag i Heestrand. Hela påsken firades med alla goingar vid havet. Öl, cider, sol, ro i ekan, minicrossar, bergsklättring, fula kort & filmer.. Vad mer kunde begäras. Förutom att det hade vart mys ifall sötnosen vart med. Men vi ses ju oftare nu så.. Får la seeeee vad som händer där.. Pirrar i magen iaf. Nu hade jag kunnat skriva ett helt utlåtande om detta fenomen som korsat min väg men icke. Så kul ska ni inte få ha det.
För Ollivolli måste ner i tvättstugan igen. Sen ska det betalas räkningar, ringas viktiga samtal och så ska jag försöka knapra ihop en annons till salongen me. Det har jag haft som uppgift ett halvår nu om inte mer. SKÄMS ULLE! Jo, jag skäms.. Sämst är jag. Men det kommer.. Ska bara försöka lösa ett bra kort. Bla bla bla..

-Vill hästen ha lite höö??
-Men Skrållan, jag äär ingen hääst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0