ta igen nu igen kom igen

sedärja, så svårt var det att få det att skjuta på höjden. hehe... reklam är allt det handlar om!

vart och solat. myst med lucas. kastat snö på sandra. ne, men hade gjort det om det funnits.
hunnit med att fixa hemförsäkring med. Ringt Ica och sen tänkte jag ju betala mina underbara räkningar, men då kom jag ju på att det bara är den 27:e och lillmuppen här får lön imon. Illa illa, nu måste jag lägga tid på sista maskinen tvätt imon bitti PLUS betala alla räkor. Inte vad jag hade planerat imon. För solen ska tydligen skina mer då. Ähh, skit samma. Det måste bli gjort.

Måste duscha. karin kommer snart. Undra om man ska slå på stort och äta våfflor till frukost. Eller blir det lunch nu? Hmm..
I vilket fall så kommer det ju bli kaffe på utsidan. Det har blivit en riktigt skön tradition. Våran knakande bänk. Antingen med Karin eller min sötenos.

Du är det roliga i hash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0