Jag är lätt bäst på allt.

VILL HÄSTEN HA LITE HÖÖÖÖÖ?????????????????????????????

Ja det är frågan som lyder. Jag har D.A.M.P. På riktigt. Efter denna dan så är det inte så konstigt. Två störda minimongosar som jobbar tillsammans. Dagen började grymt med bejbi. 7 var jag uppe och ladda en maskin med tvätt. Det tar ju fan aldrig slut den där jävla tvätten. Nu har jag fortfarande 2 kvar och lite till. Lite innan 10 ringde det på dörren. Jaha, då dök Karin upp oanmäld. Finemang! Fika med kaffe äpple och cigg på utsidan var ett faktum. Som vanligt. Idag inte med bara en av dem utan båda. Lite flum hit och lite flum dit så kom vi fram till att åka och tvätta bilen var en bra idé. Hämta tvätten ur källaren och plocka snabbt ihop nycklar mobiler och gick upp med våra grymt snygga randiga kaffekoppar. Espressokaffe deluxe is the shit!
 En kvick ut till Sävedalen för att få den blå att skina. Även an dammsugning ingick ja. Synd att det inte var en avsugning. Det hade vart bra mycket roligare att se.
Ner till fiskhamnen för att dumpa den ena sen var det lunch i solen med Karin och Morsing som ringde och ville ha lite sällskap. Alltid trevligt när han ringer. Lasagne på Mondo är itte dumt asså!
Klockan blev tjugoitvå och jag började 2 så det var bara att gasa ut till Partille.
Några timmars flum på jobbet med hästbett, tusen nålar och blöta fingrar i örat. Ja, grymt äckligt KARIN!!!!!!
Solade efter jobbet. Fy fan, det var det värsta jag vart med om. Snacka om värmeslag. Solen i thailand kan ju kyssa mig långt upp om man jämför med solariet. Lätt värt det ändå!

Här sitter man nu hemma hos mongobejb i majorna och vi ska snart kila hemåt till den rätta sidan av stan för att fiffilura ner oss i sängen. Upp tidigt imon med för imon blir det en lååång dag, som alla andra dagar iof.
Blir en solning.. Jobb 14-18.. En spurt till Johanneberg efter jobbet för att inviga den gigantiska altanen på berget med slappt gött folk. Karin & Anders är huvudvärdar och jag är huvudattraktionen imon kväll. weeii!!
Får la se vart det slutar imon kväll.. Under trappan eller på väg huvudstupa nerför trappan upp till berget.. Det märker vi imon. Lite "foot of africa" och skumpa så är kvällen räddad. Oxen ska styckas och marineras. Har matat honom go och fet nu några veckor. Satan vad gott det kommer bli.
Säkert hänt mer fula saker under dagen med det har jag säkert förträngt. Skyller på sommarvärmen som överumplat mig.

MEN SKRÅLLAN, JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR INGEN HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0