fis.

 
Denna level kommer gå fort! Det känner vi på oss ;)


Så, vart uppe sen halv nio. Tog bilen bort till gamla lägenheten för att hämta lite städmaterial som jag inte tagit med därifrån. Tänkte sola när jag ändå var i hoodet men hade jag mitt visakort med mig? svar: Niklas Erik Johan!
Sen jag kom hem har jag fått ner allt bös som ska ner och jag har även flyttat bokhylla och fått upp en del av mina böcker i den inne i sovrummet. Börjar arta sig sakta men säkert.

Längtar så tills den 12:e september! Problemet är bara hur jag ska ta mig ner till Malmö på fredagen när jag slutar 20 och tåget går 20.42.. Plus hur jag ska införskaffa mig pengar till tåget som kostar 300 jävla spänn. Inte mycket kanske men när man ligger på noll så är det massor. 600 jävla jenkatuggummi. Vem har det undanstoppat på lager bara sådär liksom. Men men, på nåt sätt ska det lösa sig. Måste dit. Träffa Sus Robban Rickard Calleskito och Beer. Hallå, MÅÅSTe! Calle ska ju tillomed vara min borskavaljer med matchande kostym. Morr, måste fixa detta!!

Duschen kallar och ryggen plågar. Stark tablett är ett måste idag. Många måsten!!

Bajs Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0