MALMÖ!!!

Tjibelidib!! Här har det vart full rulle sen jag steg av tåget på Malmö central igår morse vid 10.43.
Skulle mötas upp av Susanne med icke! Hon låg bakom 4 traktorer på väg från Simrishamn så hon blev sen. Inga trimmade traktorer här i trakterna iaf.. Illa!
Bar av hem till grabbarna för att dela på en vinare och sen in mot stan för att äta libanesisk buffé innan vi kilade hem igen. Drack lite till och sen gick vi flera hundra miljoner kilometer till en park mitt i stan och hinka mer cider, tränade poi och myste på filtarna. Sen bar det av hemåt för en tacokväll och sedan en film där Ulle somnade gott efter första kvarten.

Jaja, det blev fredag morgon och jag vaknade till det bästa sms:et man kan få. Redan nästa helg flyttar jag. Pelle, vars lägenhet jag ska få, frågade om jag kunde redan då. OM jag kan. KLART jag kan. Fyttirackans me is happii!!!

Upp och gå en runda bort till en liten turklivs och köpte nybakade frukostbullar som man säger i Malmö. Sen hem och åt frukost på utsidan med ett gäng av grannarna och spelade kort. Solen skiner och det är 150 grader ute.
Iväg vid 13-tiden och körde gocart som var himlans kul! Rattarattaraaa!
Åkte till skånes goaste glassbar efteråt med hemmagjord glass. SATANS GOTT!!

Slappat och sovit en skvätt efter middagen och nu istter man här ordninggjord för en natt på stan med en cider i näven!

SO LONG MOTHER FUCKERS!!! Malmö ska gunga!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0