vardagsbestyr.

Sedärja, ännu en morgon fylld av skräp, städning och packa ner saker som jag skiter fullständigt i för att jag skall kunna packa upp mina egna saker. Det kommer ta tid detta, att få det som jag vill, men vem har sagt att Rom byggdes på en dag. Det ska bli så jävla bra detta och jag ska älska att vara hemma. Köpa nya möbler och bara ha det gott. Har en vision om hur jag vill att det ska se ut och det kommer bli grymt! Sen är vi tillbaka, mina kära vänner, till den tiden när jag hade min första egna lägenhet. Den tiden då vi var hos mig jämt. När folk kom och gick, trivdes och hade det alldeles mys. Förfester, filmkvällar, pizzadagar och efterfester som det fortfarande inte är mycket som slår.
Shit, detta kommer bli kul, inte bara resultatet utan även vägen dit.. Kommer vara tufft men det är inte mycket som Ulle inte klarar. Har gått igenom det mesta redan och detta är en fis i rymden om man jämför. Tss..

Dolly har vart mitt sällskap hela morgonen.. Inte fåret utan hon den där som sover på rygg. Riktigt bra musik!!

Var iväg och jobbade igår, det var tufft efter denna helgen. Inte mycket sömn man fått så feberfrossan kom som en djävul och knackade på dörren. På med tjock ylletröja och febersvettningarna satte igång. Men så blev klockan 19 och jag tog mig hem smärtfritt. Patrik kom och vi fulade oss sen blev det en film. Och en grym dokumentär om motorcykelgängen i US and A. Klockan blev tolv och han tog sitt brummande vrålåk hem. Den har jag planer på att köra inom kort. Kommer aldrig få det men man kan ju hoppas. Den hetaste Harley Davidsson på 2 hjul.

Ne, dags att duscha. Kanske ska ta och beställa biljett ner till Malmö den 11:e september me. Planen är att tillbringa den helgen där.

Ulle von Silverstrumpa - The one and only Ylle!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0