Dagen i bilder än så länge..

En trevlig dag på jobbet som vanligt. Lite äsämäs-krig med min chillouta lätt efterblivna vän Hani. Tog blåa faran till Mikis efter jobbet och blev med lurad upp på ett berg. Hööögt. Mina ben var möra redan innan hon drog med mig på äventyr efter min joggingtur häromdagen. Pjuh! Efter berget blev det ett varv runt slättadamm. Häärligt!! Sen hittade Ulle ett gäng kids som åkte stjärtlapp fast ändå inte. Var som en tunn surfingbräda kan man säga. Givetvis var jag tvungen att testa. Ohh herregud vad det gick! Fooort. Sviiiisch så det bara. Fick världens goaste skrattattack. Mycket intressant. Borde bli barn oftare. Sen lite mys hos Mikis för att sen åka inhandla det sista för middagen ikväll. Nu har jag städat och fixt klart det mesta för ikväll. Innan duschen blir det kvällens dos av träning redan nu. För ikväll blir det inget med det. Så är det!
Här kommer ett gäng bilder på hur min dag sett ut.
|
|
V


Hemmalagad kycklingsallad till lunch.


Upp här.



Väl uppe.


Mikis & Delphi..



..och jag såklart måste me mysa med hund.


Ner här, livsfarlig "trappa". Syns ju inte.


   
Smått pirrigt i magen. Med det gick galant!


Köpt lite middag till folket ikväll. Smarrigt!

Nu ska jag göra pilates i väntan på att tiden ska gå. Tack och adjö.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0