fredagssysslor.

Nu kilar jag till jobbet för att fördriva lite energi där tillsammans med Schamo. Slutar halv 2 och då hoppas jag på en långpromenad.. Med Mikis om hon blivit av med lite av sin urinvägsinflammation. Stackaren! Alltid är det något.. =/
Sen måste jag dammsuga. FY va trist! Värsta jag vet.. Blä! Handla sig lite kanske.
Ikväll kommer das Karin unt hennes gubbe.Och antagligen ärkemongot Joel. Han är en störd liten sak som jag hittade förra helgen. Haha, sinnessjuk som jag (=
Blir en goood middag alá style  Karin & Ulle. Kan inte slå fel!!

Och JAAAAAAAAAAAAA CATTIS, nästa vecka är jag lätt på en nyttighetsdinner med dig! Och en promenad me då..
Ska testa det där med ägröran. Lät smaskigt värre!!! DANKE!

Tack och hej - Leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0