fridag.

Jepson, idag är Ulle ledig. Fast uppe nu och klockan är inte ens halv nio. Gjort lite mer än 100 situps.. Nu ska detta under ske varje dag. Kan man ju hoppas. Jag ska försöka ta min självdiciplin ett steg längre dennagången. Kommer bli ett projekt i sig bara det.
Ska skutta in in duschen strax här för det ska färgas och klippas idag. Håret alltså. Hos Åsa. Kommer bli SÅÅ skönt. Flera år sedan jag såg ut såhär i håret nu. Illa..ILLA verkligen.
Måste ju se någorlunda ut tills imon. Då "the big partiii"" går av stapeln. Kommer la bli fiasko av alltihop just därför man har stora förhoppningar men ahh, det märker vi imon. Ska även kanske ta en snabbfika med Krin efter frissan. Hon har då också vart och gjort sitt fast hos sin frisör. Efter detta kanske det bli en fika med Johan.. Tydligen öppnat ett nytt café vidd Olskokstorget som vi skulle kolla in. Jaa, vad denna dagen har för planer för Ulle vet ingen än. Bara spekulationer än så länge..

Veckan som gått var bäst. Som vanligt. Åkte till Mikis i onsdags efter att jag stängt cafét. Mysigt att träffa henne igen efter så lång tid. Och Bernard var hemma med. Det var inte dåligt. Med nytt jobb och alt är han hemma som normala människor är hemma. Tänk, vad dem kommer  ha det gott nu. Träffas lite oftare än bara helgerna. =)

Tvättade igår. Lyckades låsa in tvätten i tvättstugan för att klockn slog 20. Inte första gången men ska kila ner dit strax efter duschen och hämta det.. Om någon har stulit mina saker så blir jag vansinnig. Men kommer inte kunna göra något åt det..

Började läsa en ny bok igår. Och läste ut den lite senare runt 00-tiden.
Idag blir det en ny bok förhoppningsvis.
Kilar. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0