halv fem och hungrig.

Kom precis innanför dörren.. Det kurrar i magen för den har inte blivit mättad på så länge nu. Frukost vid 10.. Hörs det att man jobbar med mat. Man äter för dåligt då. Men snart ringer Karin och då ska vi gå loss på något gott brass. Tacos hade vart mysigt men bådas magar kvider och det tar tid att handla och tillaga allt som man ska ha till det. Nee, något färdigt och mättande.
Kunde ju givetvis inte sova igår heller. Alldeles tokigt mycket tankar hela tiden. Bara bra och härliga tankar men ändå.. Dem gör ju så jag inte somnar.. Inge bra. Men idag har jag inte ens tänkt tanken på en kopp kaffe så hoppas att det blir lättare ikväll att slumra in. Tjoho, här kommer lilla grannen.. DOOOORIS!!!


Var uppe tidigt i morse.. Vart och tankade för bensinlampan blinkade å gav mig ångest. Sen solade jag också innan jobbet. Klockan kvart i tio kilade jag in och utbytte morgonfraser med Schamo. Inte alla som har det previlegiet på dagarna. Det ni!

Nu ska jag tassa ner i källaren 2 sekunder för att plocka upp ett par skor som jag hoppas ligger där. Helst i första kartongen hoppas jag. Sen blir det till att byta kläder för att sen kila iväg och mumsa mat.


Och du, du är söt.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0