Ingen spolarvätska.

Får åka förbi en bensinstation på vägen till jobbet tror jag och fylla på det. För igår morse såg jag knappt ut på genom framrutan. Och när jag åkte hem på kvällen var det så mörkt så då märktes det inte av iallafall.
Men nu är jag uppe. Eller vart det ett tag. Ska situpa nu sen mumsa i sig fil m. äpple och banan i. Pratade ju med Johan igår som också har fått för sig att man inte ska äta kolhydrater mm. -BANAN!!? Är du inte klok! Det ska du absolut inte äta!!
Nähä, då äter jag väl bara min sista hemma nu då sen lägger vi ner detr med banan också. Snacka om att leva sitt liv efter en mall. Men det blir kul att se hur länge jag klarar det. Har ju inte ens en liiiten gnutta självdiciplin. Chockade nog halva sverige igår när jag var ute och sprang på kvällen.
Men nu är det igång och jag hoppas hoppas hoppas att jag verkligen fixar detta nu det lilla tag som det behövs för att man ska märka någon skillnad. Det är ju alltid lite roligare då.


Nee, nu har jag varken tid eller lust att mala på här längre. Inget intressant ändå. Mjau!



J a g . o c h . g r a b b a r n a ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0