JAAAAA äntligen har jag fått fingret ur örat.

Så är det.. Fy fan vad jag är en av de mest värdelösa människorna i världen. Iallafall när det gäller att skriva blogg så mina trogna läsare slipper vara otrogna. Antar att de flesta som hade det som daglig hobby att läsa om mitt ointressanta liv har gett upp hoppet nu och slutat gå in för att kolla om något har uppdaterats. Men nu serni. Nu är hon tillbaka den där Silverstrumpan. För nu åtminstånde. (=

Det som hänt sen jag skrev sist går ni miste om. Förutom lite alldagliga saker. Det hände alldeles för mycket nere i Thailand för att jag ska orka skriva allt här. Eller ens komma på allt. Sen hade vi en stående regel allihopa att "Det som hände i Thailand, stannar i thailand!!"
Så vissa grejer skrivs inte av principsjäl. Så är det med det!

Anledningen till att jag inte har kluddat ner tankar och händelser här är att jag helt enkelt inte haft lust. Jag har haft tusenmiljoner andra saker att göra. Börjat jobba.. TADA! Det ni! Surprise!! På världens bästa ställe. Café Ca Cao. Sen har jag umgåtts mycket med alla vänner som man inte sett röken av på ett x antal veckor. Har också haft min lille visp Castro över helgen. Men den största anledningen är nog BETAPET. Jaa, ni ser rätt. Fått fnatt på det. Vill spela hela tiden. Så in med er allihopa och skaffa ett konto på www.betapet.se. Haha.. Det är sjukt beroendeframkallande. Illa illa!

Förra helgen. Den 24 januari, så vart jag på fest. Det var Gargo som hade sin 25årsfest / avskedsfest. Han ska åka till Qatar i 4 månader och jobba ihjäl sig. Hoppas han kommer hem hel och inte i 57 olika kuvert. Fast så kanske man inte ska skriva., hmm, knack knack.. ta i trä...!!!!!!!!!!!! Kommer sakna han otroligt. =o(
I vilket fall så träffade jag en gammal vän där. Mikael heter han. Sist vi sågs var när vi var 14 år och konfirmerade oss tillsammans. Så för er som har problem med matten är det ganska exakt 10 år sedan. TIO år. Det är sjukt länge. Men shit, det var galet kul!! Snackat massa i veckan nu som gått. Helt galen människa. Lika låg humornivå som en annan.

Sen i torsdags föresten så vart det Viktoria som var på tapeten.
Emil Ulle Tina & Niklas. Kunde inte bli bättre. Mycket tjöt som vanligt.. Strax innan 22 dyker Niklas upp. Den allsmäktige! Redan kalasdragen efter ett race på Åby travbana. Ulle Tina & Emil låg ju iof inte så långt efter.
Klockan blev la en halv ett innan vi kilade. Emil och hans lilla flamma Malin följde mig till kungshöjd. Där hälsade jag på Mikael och vi satt och garvade åt Rövhålet, Mensträsk, Negerbyn och en hel drös andra sjuka orter i Sverige. Vd pysslar vi med!!?? Har regeringen inget vett i skallen!? Sen slockande vi och han skulle upp och jobba tidigt. Åkte hem och var vaken resten av dagen.


I fredags hängde jag & Emil hos Christian på balettakademin. Även lille Castro var med och charmade alla som vanligt. Vid 21 kilade vi förbi Nowak och tjöta lite skit. Sen var alla trötta och Ulle körde hem grabbarna.
Lördag var det slappt hos Johan på dan. Promenad med storhund och lillhund.
Jobbade ngr timmar på kvällen. Sen film hos Karin efter det, hon är min chef. Bor i Johanneberg och är helt upptagen.
Sålde soffan igår, söndag.. solade och var allmänt slapp i hjärnan. Lagade mat och kollade på en jävla bra film. Deppig men aj aj så bra. Things we lost in the fire. Lätt sevärd!

Nee fan.. nu blir det till att borsta tand med sin nyinköpta tandborste och sen krypa ner bland kuddar och täcken. Om man tar bort lite kuddar och ett täcke, känns det mindre tomt då?? Kanske ska testa, för det är lite ensamt att sova själv!

Upp i tid imon. Åka till mormor och hjälpa till med handling. Nyopererad stackarn. Ulle till sin hjälp. Det previlegiet är det inte alla som har. Men sen är det inte alla som lånar ut sin nya bil heller i flera veckor. ;)

ALLTING LÖSER SIG!!! Tar bara lite tid ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0