saturday in the sofa.

TRÖTT!! Ohja, det kan man säga.. Hade en riktigt trevlig kväll igår med Karin Anders & Joel. Vi åt såå grymt god mat och drack lite vin. Ingen berusning men det behövs inte alltid för ett lyckat resultat.
När klockan blev närmare ett skulle dem hem och så fick dem så snällt köra mig hem till Kristoffer. Som låg hemma med plågsamma kliningar. Stackaren!!  Tog med en smarrig matlåda till han och sen kollade vi på flera avsnitt av Lost. Konstigt att ingen av oss har sett ett ända avsnitt. Och att Ulle haft hela första säsongen hemma på box i 2 år utan att bry sig om att kolla på det.
Vi somnade strax efter kl 6 i morse. Båda avdäckade på soffan. Jag vaknade klockan 8.30 och kunde inte somna om. Vid lite efter nio så kilade jag hemåt. En go promenad från handelshögskolan till kopparmärra. För att ta vagnen till backaplan och en promenad hem därifrån.
Nu har jag legat här i min goa soffa i några timmar. Satt en hög filmer på nedladdning och ska kolla på en nu. Ikväll skulle det festats men jag har ingen lust. Inte ofta jag inte har lust men nee, en lugn kväll känns bra mycket mer lockande.
Lite melodifestival och umgås med min sötaste vän Nowak. Kolla in hans nya soffa och gotta in sig där.

Får inte glömma att ringa och väcka Kristoffer sen me. Runt 3tiden. Orka nanis så länge. Typiskt.


Sikken middag det blev.


Kristoffer för ett bra tag sen. Nu är lejonmanen borta.



Soffslö och äpplesugen, det är jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0