Tidig hemkomst en lördag.

Va myyyyysigt! Kom innanför dörren här nu och har precis hällt i mig en smoothie. Hallon-persika. Filibabba.
Varit hemma hos Patrik nu på kvällen och hängt. Andreas och hans tjej Emma kom ochså förbi. Dem bor ju grannar s¨det var ju inte så långt. Så där satt vi hela mjukisbyxligan och småkollade på melodifestivalen. HALLÅ Sverige! Vad pysslar vi med. Har vi inget bättre att ställa upp med kan vi väl lika gärna skippa hela detta jävla jippot som får 65 biljoner svenskar att sitta fastklistrade framför tv: flera lördagar i rad. Det ända som är bra är väl att en del av telefonpengarna går till Radiohjälpen. Men sen då.. grr. Pinsamt! Och hon Petra Mede. I CANT STAND HER! Kan inte lyssna på henne, tycker hon är en av sveriges tråkigaste och sämst standup-komiker.. Om man nu kan kalla henne det. När hon är med i parlamentet stänger jag av. Går inte. Mina öron ramlar av och jag får kalla kårar längst ryggraden. Nog om detta.

Vi var ute en stund med. Påpälsade till max och så var kriget igång. Den lilla jävla Andreas ska ju få igen en dag. Gav inte upp. Men det var kul.. Fick gjort årets första snöängel me. Så fiiiin den blev.
Roligast var att slira hem i all snön. Shit, hade noll koll på bilen. Den bara myste fram där helt i sin egna takt och gled fram och tillbaka över 3 filer.. Woho.. I wanna do it again.. and again and again.

Jobb imon.. Så en film nu sen krypa till kojs och gotta till det under mitt varma täcke.


En av dem bästa vännerna man kan ha. Patrik Nowak.


Snowangel -09 Made by me.


Dagens lunch me. Gööödie!

Goaste dagen på länge. Bara umgåtts med mig själv och sen med underbara människor. Mera sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0