Tisdagsbestyr.


Härlanda tjärn, dugg och dimma..


Karin försöker att inte halka stillastående.


En Ulle med massa kläder skulle också på promenad/joggingtur.

Ja, vad kan man säga. Slutade klockan 16 igår och drog järnet hem till Karin och Anders för att mätta magen med kotlettrad och stekta grönsaker.Givietvis en himelsk god sås med. Efter detta bar det av mot tjärnet. En promend i duggregnet på en 40 minuter sen kände vi oss klara. Åkte ut till jobbet för att pilla pung lite. Vid 20 kilade vi. Jag åkte hem till Johan en snabbis och fick i mig en väldans god kycklingkebabsallad. Usch så god den var!
Hem vid strax efter 21 och satte då på en film. Gran Torino. Helt okej film verkligen.

Nu har jag morgonbråttom som vanligt. Situps, dusch, fixning innan ja måste åka tanka för annars står ja där som ett fån med bensinstop efter halva vägen. Inte okej. Och jag har bara 35 minuter på mig innan jag måste åka. Just det, frukost ska mumsas med. TODELOO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0