Torsdagkväll i all sin ära.

Snart helg. Inte en plan. Jo, jobba på söndag men då kan man ju säga att helgen är över ändå. Nu är klockan massa. 23.00. Kanske inte så mycket men tillräckligt för att Silverstrumpan ska krypa i säng alldeles strax. Jobbat nu hela veckan. Har ett sjukt jobb. En sjuk chef och ja, allt  bara galet och super kan man säga. Slutade kl 19 idag, men kom inte därifrån försen kl 21. Då har man inget liv.. Men det är föreställningar och grejer. Då händer det saker. 879tusen pers där och ska mumsa snittar och dricka alkoholfri öl o cider. Kul att se! Eller..?!?! Kan skylla på det iaf.. Saken var väl den att jag hade mindre lust att åka hem och slöa i soffan. Och ingen ork till att hitta på något heller.. Så är det med den saken.

Igår innan jobbet åkte jag till Sandra. Vi tog våran vanliga promenad ill Kaggeled och solade. Måste ju hålla uppe lite color innan den 14de. Då är det fest! Kommer bli sinnessjukt kul. Bra datum me. Slippa tänka på att det är alla stjärtars dag och alla andra är med sina respektive. Heee, inte iår. Ulle singel som aldrig förr. Ska på fest hos Karin (även kallad "the big boss". Det kan gå riktigt galet. Hennes sambo Anders fyller 25 sketna år.

Eftersom jag inte gjort något på sista så har jag inte heller något att skriva. Förutom att jag höll på att sno en gammal tantas tvätt i morse i tvättstugan så är väl det roligaste jag gjort i veckan kollat på film hos Kristoffer. Han är fan inte klok någonstans. Fick ett ryck runt 23 tiden i förrgår och åkte till honom. Sen efter filmen åkte vi hit. Han kliade sig och jag lyssna på Stefan Andersson. Min nyfunna idol. JÄKLA va bra han är! Till sist somna jag men sen skulle man ju upp strax efter.. Weelll weelll dagen överlevdes.

Nu blir det läsdags. Sen sovdags. Händerna på täcket.. NO WAY... Tss, peace out alla små söta negerbollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0