veckan som gått nu då.

Folk klagar på att jag skriver för sällan. Men vafan, jag har lite annat att göra med. Som att ligga i sofan efter jobbet och slöa till en film. Det har blivit min nya passion. Helt underbart.. Inte tänkt på det förut. En bra hobby. Men jag har jobbat också. Och lekt med mormor och jobbat lite till.
Som igår. Kom till jobbet kl 10 och var hemma strax efter kl 22 på kvällen. En grym dag helt enkelt! Mycket att göra. En galen Karin och en sexoman vid namn Mia. Även Lena, mamman på stället, var med hela dagen. Helt lovelii. Min nya personliga favorit. LENA! Weeoo!

I onsdags efter jobbet tog jag en tripp ut till mormor för att hälsa på Gabriel, min brorson. Ha, brorson. Alltså är jag faster. Det låter skumt. Men vilken liten gobit han är. På prick lik mig i utseendet när jag var liten. Det e lite skevt. Snacka om att känna släktskap. Me like!
Just nu sitter jag och dricker glas vin, mätt och belåten efter min goda middag jag slängde ihop snabbt. Itte dumt!
Vart ute hela dagen på galej med mormor. Köpt ett nytt köksbord och stolar givetvis. Chinos. Present till lille Lucas som fyller år på måndag. Fick även lämnat in 3 par skor för omklackning. Me happii!

Ska strax få p mig lite make i ansiktet för att sedan ta mig till stan och möta Nowak Christian och Aniela. Fy fan vad kul det ska bli! Längesedan nu som vi sågs. Men alla har ju sitt.
Ska dock upp imorgon och jobba kl 11-16. Sen hem till Mikis på kvällen på sexparty och fira hennes 25årsdag lite sent. Kommer bli en helkanon kväll.
Mer om detta kommer nästa gång. Nu ska jg kila. Men först lägga in lite bilder från min sköna vecka som gått sen jag skrev sist. I tisdags måste det vart.


Kötefnasket Mia på jobbet en torsdagskväll när vi hade föreställning.


Konst alá Karin & Ulle.


Köpte en present till Karin som hon så otacksamt gjorde sönder på första prutten.
(vi tejpade den med svart tejp)


Kassarekord..


.. firades med massa bullar och kladdekaka.
(ja, vi bröt våran såkallade matdiet, men vem bryr sig)


Såå, det så. Nu hörs vi inte mer idag. So long fuckers! ABBA RULES!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0