efter ett evigt tjat.

Det är ett ständigt tjatade från flera håll om att jag inte bloggar längre. Anledningen är simpel. Jag har helt enkelt ingen lust. För när jag väl sätter mig ner för att skriva så kommer det inget. Visst, jag har gjort en massa kul saker och har en massa nya kort att lägga upp men icke. Hela jag säger nej helt enkelt. Jag vill men kan inte.
Mycket av detta på grund av att jag inte mår helt 100. Sitter i en taskig sits som jag hoppas komma ur snarast men det är inte det enklaste. Kan inte trolla! När detta väl är löst så kan jag garantera att det kommer komma texter både högt och lågt på min lilla hemmahosullesida. Tålamod är det ända rätta. Och jag har inget. Inte ens pyttelite.

Men jag är inte blind så leken fortsätter i all hast.


lättast i stan.
snabbfotat på motorvägen.
 att han tankar är bäst!



ska försöka rycka upp  mig men ibland behöver man vara en bitterfitta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0