8 på morronen.

Tio i åtta är klockan just nu när jag satte mig helt sjukt obekvämt i soffan. Ont i ryggen och värre än det är att man är som saharaöknen i munnen. Såhär torr brukar man väl bara vara om man fått i sig orimliga mängder med alkohol dagen innan. Ne, får kila och hämta flakan med vatten. När jag kom hem efter jobbet igår trodde jag att jag skulle avlida av trötthet. La mig i sängen och läste en sida sen var jag på tåget till John Blunds värld på andra sidan. Och vakna inte försen strax efter 7 då jag gick upp och tänkte köra en maskin tvätt men nänä, självklart var det redan ngn som hade attackerat tvättmaskinen med sin smutsiga äckliga tvätt. Så nu sitter jag här och drömmer mig tillbaka till gårdagen.
Leif "LOKET" Olsson och "Ärtgänget" var höjdpunkten på jobbet igår. Hela cafét var fullt med pensionörer och ca 3biljoner rullatorer. Det var sång och snurr på hjul. Lite fniss från cafét när sången var alldeles för jävlig. men det kommer ett litet smått bevis på detta strax.
Ska vara lite tjejig nu på morgonkvisten och måla naglarna. Hoppas man är piggare idag än igår för det var inge kul att vara såå sjuukt trött.
har bokat tvättstugan idag från kl 17.00.. Ska bli väääldig intressant att se om jag får ha den för mig själv. Om någon annan tar den idag så blir jag skogstokig och går bergsäkrargång genom huset. Jävlar, jag blev arg redan innan nu på riktigt. fan ta densom ar min tid! Känns som att det kommer hända. Ah, det lär ni ju märka. Blir ett och annat hatinlägg om fallet är så.







När blev Fångad av en stormvind en ballad????

Kommentarer
Postat av: hani banani

hahaha du e störd! lever leif fortf?

2009-06-03 @ 09:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0