i väntan på mami.

Hade en såndär dag igår då allt bara var underbart. Hämtad av Karin vid 9.30 ca. Hämtade paket, hämtade en nyrecondad bil på Stig center, lämnade bilen i Johanneberg, glömde av att Karin skulle byta kläder så vi fick vända, handlade på Martin (nej inte shopen utan cashen), blev lämnad hemma för att sekunden senare bli hämtad av Mikis. En tur till backaplan och där fick vi shoppat lite. Nödvändigheter och inte. Hem till henne, ut med hund, sätta på en film, pausa, äta mat, film, paus, baka paj, film, paus, kolla paj, film, paus, telefonsamtal, film, paus, ta ut pajen, film, paus, äta paj, film, paus, ännu mer samtal, film, paus, bernard kom hem = lång paus, film. Sen tror jag att den var klar vid 20.30 ca. Vi satte på den klockan 14. Så kan det gå när filmen är smått långtråkig. Men den var jättebra annars. Benjamin Buttom. Vilken pärla.
Så tack min matte Karin för du fick ut mig ur hagen en stund iallafall och tack Mikis för ditt alltid lika goa sällskap.


Dagens film.


Observera att jag knappt kan andas av skratt i bakgrunden!!

Mikis Ulle & Natalie lever loppan med Castro the dog.



My new hottie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0