lägg av.

Som vanligt sitter jag här och väntar på att bli hämtad av mamma. Känns nästan som man går i sexan sjuan igen och alltid blev körd och hämtad. Men så är inte fallet. Jag fyller 25 iår och är allt¨så 24 just idag. Medans jag väntar kollar jag på djurprogram på tv:n. WILD. Vilken kanal. Den stod på hela kvällen igår tills jag kröp ner i sängen och somnade. Tv:n stod på tajmer så när jag vaknarade i morse var den avstängd. Då blev det till att sätta på den igen.
Ska till banken nu och sätta i lite välförtjänade dollar på kontot. Sen bär det av till Mikis för ännu en dag av soffhäng och mjukiskläder. Det är lyx på hög nivå. Pangkakor ska vi laga också. Mina specialare. Kesellapangkakor. Mumma, det är gott!
bla bla bla fy fan va fruktansävrt ointressant. Kanske ska man ta och börja skriva om läppstift och skvaller från löpsedlar istället. Då blir det ju en blogg iallafall. Haha.. nee.. fan. usch. hej då.



ulle & mikis. -06. inte mycket som slår det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0