skit, jag vill inte.

BAAAAAAAAAAAAAAH!!!!
Jag vill inte jobba. Jag är inte den som brukar stöna för att man ska till jobbet men idag gör jag det. Inte för att jag var ute igår och är monstertrött. Och inte för att jag e lessen över att alla kort är borta. Nee, idag bara är en sådan dag som jag absolut bara inte vill jobba på. Känner inger lust alls. Annars tycker jag det är kul att gå till jobbet. Sängen ropar på mig känner jag. Gris också!!

Hade satans kul igår. Var ute på cafét hela dagen och fixade ordning både mig och Karin. Blev sjukt heta men vad hjälpte det. Kom hem själv iallafall och sängen ekade. Var iof det jag ville igår. Vart uppe en gräsligt lång timma redan. Kokat spagetti så man har något att stoppa magen om en stund. Ska fan bara äta hela dan. Tröstäta för jag jobbar och alla andra får ligga hemma och gotta sig. Fy jag känner mig ruttet butter idag.
Björn Rosenström igår var grym. Det jag såg. Halva konserten letade jag efter min kamera som lilla karin tappat. Andra halvan letade jag efter min ring som bara hux flux flög av mitt finger. När jag väl gett upp ringen och insett att nee, den kommer aldrig komma tillbaka denna gången så kom Mikis utflygandes och har fått både vakter och städare att leta efter den inne i "konserthallen" Haha, hon är verkligen den bästa som finns. I alla lägen finns hon för en. No matter what. Så det blev en bra kväll ändå. Vi traskade iväg till avenyn sen för att möta Nowak och Christian som hade vart ute på galej alldeles på egen hand. Mikis och jag går i våran egna värld helt inne i ett samtal då en bil tvärbromsar och Mikis halkar. Oj, vi hade gått rätt ut i gatan. Mikis skadade armen rätt rejält med lite blod och så men det  kunde ju gått så mycket värre. Aouch, den armen kommer hon lida av idag..
Var hemma vid ett redan och slocknade totalt. Det var en grym kväll med mycket folk, bra förfest och mycket dricka/dans/flum.
Måste klä på mig. Blir hämtad av tanten snart. Ska dö idag. Så ni vet.


Förfest innan Björn Rosenström. Utlandagatan 31.


vill kolla tecknat, inte jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0