JAJAJAJAJAJAAAAA...

Nu har jag inte skrivit på över en vecka. Haft på tok för mycket att göra. Har jobbat som en gnu. Flyttat varje dag efter monsterdagar på jobbet och på detta städat som fan.
Men har haft kul ändå. Köpte mig en ny dator med. Så detta är första och absolut inte sista gången jag skriver på min sketna blogg med min fina nya dator. I LOVE IT!! Den är stöörtfin å mysig,

Shit, idag har jag vart duktig. Var uppe redan vid 8 i morse. Har fått in alla kläder i garderoberna, sorterat massa å slängt. Vart iväg 2 vändor till soprummet med skit. Skrubbat köksgolvet, bokstavligt talat på alla 4. Men det blev inge bra ändå så ska köpa nytt golv och lägga. Känns bra att köket nu iallafall är färdigt. Med måleriet. Nu är det bara golvet där kvar och givetvis inredningen. Men det kommer efter löning.
 Vardagsrummet ska bara målas en omgång vitt sen e det helt klart med typ. Köpa tv och ljudsystem men det kommer senare, Kollar ju knappt på tv så känns inte som prio nummer ett just nu. Ett nytt sofföverdrag också. Men det är efter den 28de det med. =)

Solen skiner som fan idag. Det är riktigt skönt vårväder. Ska kila till jobbet om ett tag. Hänga lite med folket där och sen åka hem och totaldäcka kl halv nio som alla andra dagar. Sover som en liten björnunge på ide. Himlans skönt är det.

Annars har det inte hänt något intressant sista tiden. Som sagt har det bara vart jobb, städ, flytt och målning av kök.

Jo, iof var jag i Kärra i lördags och drack skumpa och baccardi med min ärkepolare Hani och hennes soulmate Anders. Fast han umgicks mest med Pier som var på besök och garva med Anders. En störtbra lördag som verkligen lilla Ulle behövde.

Hittat en ny favoritgrej med. BÄST!! Lastfm.se.. Lätt det bästa som finns. Lyssna på vad du vill när du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0