no paus.

okej har inte så mycket att säga om helgen. JO, det har jag. Sjukt mycket egentligen men får förkorta det i brist på ork för att skriva.

Fredag då jag skulle ut och ta nåra få cider slutade med att hälften av alla man känner var på Vasastan. Sprang även rätt in i Jalle som jag var minst sagt beredd på. Det högg till i hjärtat.. Men klarade det ganska bra ändå. Hade riktigt riktigt kul hela kvällen.
Ulle Nowak Christian Aniela Kajsa Ellie Hani Chulle Fredrik och en drös folk till.. Sen var även min going Johan där. Ja, det var en del där.
Hamnade på Cheers runt halv ett. En cider sen blev jag hämtad av en snäll själ och körd hem. Nog om detta. Jag hade fått i mig alldeles för många shottar för att må bra när sängen skulle entras... IHHH!!!

Det blev lördag och Karin ringde vid 9. Jag skulle egentligen börja 11 men eftersom jag inte riktigt var körkapabel så fick det bli upplockning av henne redan vid halv 10. Yeah yeah.. lika bra det kanske. En riktigt illa dag på jobbet. åt och åt. Allt var gott och jag var fruktansvärt bakis. Som jag för övrigt inte blir. Var hemma vid halv 5.

På kvällen var det sexparty hos Mikis. Jag missade min buss dit så det fick bli bilen. Drack 2 glas bål vid 7 sen slutade jag upp med det för att ta bilen hem vid 01-tiden. Mycket skratt, underbara tjejer och världens goaste tårta!

Igår, söndag, var det 1-årskalas för Lucas. Kunde inte gått bättre. Sen efter detta en slapp och härlig kväll i Sandras och Henkes soffa med en sovande Lukki i famnen. KÄRLEK!

Jobbet kallar. Sen har jag INGA rena underkläder heller så får se hur jag ska lösa detta. FAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0