Sämst i Europa.

Måste ju säga att jag tappat stinget helt totalt när det gäller att skriva här. Tänker hela tiden att hmm, nu ska jag inte å skriva men så kommer det alltid något i världen. Och nu har det vart så mycket sista dagarna så jag vet inte vad. Orkar inte sitta och skriva allt här. Men har haft en dundermysig helg iallafall.. Ikea med Nowak Mikis & Bernhard var kul, och hela lördagskvällen alá mjukisbyxor hos Nowak med samma folk var helt grymt mysigt. Hockeykväll och massa gotta.
I fredags var det tacokväll hos Mikis och en massa vin. Sen bar det av till stan en stund. Victoria för att vara exakt. Slutade med ett statoilrace och otippat herrbesök på natten. Haha.. helstiligt!
Jobb som vanligt med. Och lite målamåla hemma. Golvet är köpt och ska bara läggas. Världens bästa Johan ska hjälpa mig. Han är en av de bästa. Alltid ställer han upp utan att man behöver be om det. Det kallar jag en riktig vän.

Kom hem nyss från Sandra. Hon hämtade mig strax efter 16 på jobbet. Vi åkte till solariet och solade. Skönt, första gången på över en månad. Men nu är det ändring på det. Ulle ska få tillbaka sin härlig bruna färg igen. Så det så!!
Efter solning var det upp till henne. Henke matade Lucas och vi drog med oss både Otto & Jim dit. Längesedan vi alla var samlade. Längtar till påskhelgen!!! Flera mil från göteborg med de bästa vännerna man kan önska sig..

Soffan hägrar och en film ska sättas på. En dag imorgon också. Jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0